YOU SHINE SO BRIGHT

Hej ännu en gång. Eftersom jag är inte är ett dugg skoltrött så känns det ju lite tråkigt att ta studenten om 200 dagar eller något.. eller? Jag har nog trott att jag alltid varit skoltrött typ i 9an och 1an.. Men inget går och jämföra med nu. Det sjuka är att vi har världens softaste schema, det är helt enkelt för soft. Man orkar inte ens ta sig tiden och gå till skolan vissa dagar för att man bara har en lektion eller något. Och sen nu ska man sitta med flera uppgifter som ska vara klara på en och samma gång. Blöööööö. Ska aldrig mer sätta min fot i någon slags skola efter min sista dag på Eber då i juni någon gång. 
 
Har ju iallafall ett par roliga veckor framför mig, som dock kommer göra ont för plånkan. Lite jobbigt bara att om cirkus en månad så försvinner the love of my life iväg i några månader. Sjukt kul, så jävla taggad på det. Fuck life ärligt talat. Glad fem åring nedanför iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback