I'LL BE COMING BACK FOR YOU

Som den otroligt duktiga bloggerska som jag är så kände jag att det var dags att skriva ett inlägg. Kanske bara för att ha något att kolla tillbaka på sen efter ännu ett uppehåll på 6 månader.
 
Vad har hänt sen sist då? Jävligt mycket faktiskt. Har haft ett helt sommarlov med alldeles för mycket alkohol. Peace and love hann jag med i år också och det var ju självklart helt awesome. Synd bara att vädret skulle suga. Jobbat har jag också gjort, vilket inte är vanligt för att vara mig. Sommaren gick otroligt snabbt och i slutet av augusti åkte jag och tjejerna ner till Cypern och Ayia Napa för att sola och bada. Eller? Tror vi åkte ner för att supa faktiskt. En veckas ständigt krök tog sedan slut. I en dag för när vi kom hem var det frackvecka som gällde, så ingen vila då inte. 
 
Efter det har det väl inte hänt något speciellt förutom att jag fyllt 18 och därmed har hängt ett par gånger lagligt på pullan och hugo. Några födelsedagsfiranden, fyllebrännboll, bussfest och sedan en hel del spontana fyllor. Jag är idag ganska trött och har bestämt mig för att skita i min ynka lektion imorgon, som jag har redovisning på och det har ju jag självklart glömt bort. Nu får ni lite bilder från de senaste månaderna så kanske vi hörs och ses. CIAO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback