THATS JUST THE WAY IT IS.

Bara för att Eber är så bra så får denna bild från 2010 vara med!
HEJ! Fan va ni måste ha saknat mig. Är glad idag av någon konstig anledning TROTS att det har snöat inatt efter att det har varit varmt i några veckor. Dont know why, kan bero på att det är fylleinnebandy ikväll och att jag ska ha as kul. Okej, bara för att jag säger så nu så kommer det gå åt helvete, like usual. Annars dåå? Jorå läget är bra, förjävla mycket plugg bara och alldeles för lite och göra. Vad är det med Norrpan egentligen, VARFÖR FINNS DET INGET ATT GÖRA? Panic, varför var mina päron tvugna och vara retarded och ploppa ut mig i oktober för? Tur att jag inte är ensam om och vara ett höstbarn då, då hade jag gått under för längesen.
Nu äre käk med la familia som gäller, sedan bär det av mot stan, antingen till sizl eller mulla för att förkröka lite och bli sådana dära riktiga bonnläppar och tur har ju iallafall Cornelia för hon behöver ju inte ens klä ut sig lixom. HA DET GÖTT så hörs vi om ett år eller två, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback