POLACKEN


Min fett coola vän polacken.
Hejhejhejhejhej sitter i skolan och leker lite med Deni. Snart så ska vi ner till staden för att käka kicken chebab! Sen är det turism och en jävla massa sömn som gäller. Sov 1.5 timme inatt vilket har resulterat i en Mallan med överenergi. Fredag äre idag också vilket är awesome, men ska sova all night typ iallafall.

Kvällen igår var verkligen as spårad. Var tvungen att avbryta mitt intensiva pluggande för att bege mig ut i kylan och åskåda när grabbarna åkte gummibåt i backarna. Gick ju inte så bra dock. Efteråt så var det bilkurragömma som gällde på Ingelsta. Vilket var jätte jätte jätte kul och mitt lag vann. LOVE

Kommentarer
Postat av: hemlig (fågel)

Haha var tvungen att dubbelkolla ifall det här inlägget verkligen var skrivet 2012.... du är söt malin <3

2012-01-25 @ 22:51:24
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-08 @ 14:41:44
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback