I WISH NOTHING BUT THE BEST.


18åringen! GRATTIS GRATTIS, två otroligt värda grattis!
Jag har sagt det förr och nu säger jag det igen, jag suger på det här. Im so fucking sorry, typ iallafall. Kan nästan lova att det ska bli ändring på detta nu, elllleeeeer? Får väl la se, vore ju något iofs! Imorgon börjar skolan igen(om 8 timmar till och med) och det känns så ju inte förjävla nice. Fast kanske är bra så att man orkar och gör något vettigt om dagarna istället för att sova all the time, vilket jag absolut inte gjort detta lov. Har sovit alldeles för mycket och åkt alldeles för mycket bil, like always.

Julen var väl la härlig den och nyår med för den delen. Den spenderades först hos Sissela med alla tjejer och lite grabbar, därefter så drog vi vidare till Bergkulla för och drägga med the best boys in tha town typ. Mådde iallafall skit dagen efter(fick det bevisat att alkohol+feber inte fungerar ihop), vilket nog alla gjorde och därmed så var jag sängliggandes i två dagar, ungefär. Kära lilla Drotz har även gått och blitt 18 bast, vilket firades i helgen. Men de lugnt det är ju bara 10 månader kvar tills min 18årsdag! Men nu ska jag sova så att jag förhoppningsvis kommer upp imorgon. LOOOOOOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback