YOU'RE STRENGTH IS MY ONLY WEAKNESS.

Fartfylld jävla helg. Fredagens bravader glömmer jag gärna, inte för att man kommer ihåg så mycket. Ett roligt förkrök hos Emma och sedan en utgång på nyöppnade K7 som faktiskt levde upp till mina förväntningar. Fuck you puls typ. Lördagen spenderades med babe då vi handlade julklappar, åkte skridskor och glodde tv. Hela söndagen har spenderats i Yxbacken för jobb! Alldeles för ont i rygg och fötter efter att ha stått upp i åtta timmar. Men inte ska jag klaga.
 
Imorgon är jag ledig(!!!) vilket jag rådiggar då jag är skit trött nu. Att skolan slutar på torsdag är ju också väldigt soft. En viss Kamila fyller även 18 på onsdag vilket måste firas! En hyffsat rolig vecka framför sig typ. Vore ju dock bättre om tiden kunde stå stilla typ, eller spolas fram snabbt tills i sommar så man slipper detta väder. Synd att vara en riktig vädermänniska Malin. Nämen nu så ska jag hem till babe och sussa. CIAO.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback