IT'S GONNA BE A ROUGH TIME

Hello. Riktigt jävla sliten idag, men om jag känner mig själv rätt så lär jag väl inte kunna som för det. Dålig sömn inatt då Robban kom vid 2 hugget inatt. Upp till skolan för onödiga lektioner och sedan hem igen och krypa ner brevid en sovande bebis. Resten av dagen stod det plugg på schemat och vid 5 drog jag ut till yxbacken för lite jobb. Nu har jag precis slängt i mig donken och pluggat lite till, otroligt roligt liv. 
 
Är otroligt förbannad på Nelly.com nu också.. Har aldrig någonsin haft problem med dom och nu innan jul och när R drar till Alperna på mellandagarna så ska det självklart krångla. Kanske inte blir någon present för bebisen. Isåfall får du väl en större present när jag kommer och hälsar på dig. Krångligt krångligt och jobbigt jobbigt. I LOVE YOU.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback