FÖR JÄVLA MYCKET SNÖ.

Kaos jävla väder. Tur att bilen inte slira liteeeee när jag var ute och övningskörde förut, livrädd förfan. Nationella avklarat och hörförståelsen kan ju ta sig i arslet. Aldrig kan man bli frisk heller, jävla kul. Nu ska jag iväg och drifta med Jonzon, det är ju tydligen skit kul. Sen ska jag fan försöka hitta några jävla julklappar till nära och kära annars försvinner pengarna på krogen eller dylikt. Och frågan är vad fan ska man önska sig i julklapp? Var då fan mycket enklare när man hade en leksakskatalog som man bara kryssa för vad man ville ha. 
 
Kanske blir att dra ner till Växjö i helgen och träffa Marran the man lite. Det där med luchia kan vi ju glömma för inte fan tänker jag gå runt och frysa ihjäl. Vintern är dum trots att den är ganska mysig. Kom och tänka på i ettan när jag och tjejerna drog ut för att åka pulka typ mitt i stan. Dumma som tror att det fanns någon jävla backe och dumma som trodde att det gick och åka i de små backar vi hitta med en meter snö, på plastpåsar dessutom. Här är en bild på mig och Nelly från den dagen, otroligt glada så att säga.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback