COUNTING DOWN THE DAYS

Deppig tjej och vädret gör det ju inte bättre direkt. 14 minus, are you fucking kidding with me eller? Blöööö, tur att jag införskaffat mig en vinterjacka nu iallafall, så jag slipper dö. De senaste helgerna har vart roooliiiigaaaa. Förra lördagen så fyllde Fellan 18, vilket firades med utgång och trevligt förkrök i hennes nya lya som inte var lite fresh. Därefter så vart jag sjuk och har vart det sen dess, men i onsdags förra veckan så fick jag pallra mig iväg ändå för att fira Mysan som då precis fyllt 18. Överraskade henne lite lätt vilket hon uppskattade, i think? Ännu en utgång, trots att jag var sjuk. Min sjuka period fortsatte men i fredags så vart det filmmys hos Kamila. Tills jag och Nelly fick för oss att gå och ta en öl på T3, vilket slutade med en dunderfylla.
 
Efter tre utgångar på en vecka så gjorde det ont i Malins plånka och det var då jävligt bra att Robin ville umgås med henne lördag och söndag. Nu nalkas det nationella ännu en gång imorgon och det är jag verkligen inte taggad på. Annars blir det väl en lugn vecka. Dock så sa någon att det var Luchia på fredag? Dags att vara stjärngosse kanske. Helt sjukt. Var väl ändå nyss jag klev av planet på Cypern? Fyfan vad tiden går fort och denna månad får verkligen inte gå fort. Ångest, dö. bye. Här nere mådde man awesome iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback