THAT DON'T BOTHER ME.



Mina fina vänner som inte är allt för fina ändå.
Efter en utav de värsta dagarna i mitt liv så har jag nog aldrig längtat så mycket efter att få sova. Somnade inte förrän klockan fem imorse och vid åtta så var det dags för idrott och volleyboll. Att gå ända till halv fyra var inte heller kul då jag var förjävla trött och somnade på våran sista lektion.

Därefter så vart det en snabbis på stan med Loan då jag behövde köpa present till mami som fyller år idag! Loan som är vuxen osv nu köpte även grejer till lägenheten, julpynt.... Gamla Loan. Väntar på att maten ska bli klar så att jag kan plugga lite matte och kort därefter sova! Har iofs sagt att jag ska plugga matte i ett antal dagar nu men inte fan har jag gjort det.. Dåligt Mallan Dåligt. Hareni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback