SAY GOODNIGHT AND GO.


Oggens bild, jag, Matte, Amanda och Mulla i fredags!

Dannes picture, Emma och jag på före't igår!
Är helt slut efter en hel helg med krök. Känns som att jag börjar bli gammal och gaggig! Men i fredags iallafall så åkte jag och Mulla ut till Eric i Svärtinge där alla älskade grabbar va. Såååååå kul och träffa dom eftersom att jag aldrig annars gör det.. hehe.. Och igår så hade världens bästa Eber bussfest, alldeles för trött för att orka hela kvällen så mami var rar och hämtade mig och Emma.

Imorgon är det skola som gäller, börjar klockan 10 vilket är sköööönt. Sen så måste jag plugga, har skjutit upp det i en vecka nu, illa illa. Hare ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback