ACTING LIKE A CHILD


Idrottslektion för någon vecka sen, flitigt jobbat!
Har haft två dagar ledigt nu, vilket har vart as sköööööönt. Trots att gårdagen var ogiltig hehe. Båda dagarna har dock bestått utav plugg vilket har sugit hästballe. Dock typ klar med allting vilket äger hästballe. Kollade på film hemma hos Marran igår också.. Millenium filmerna in my heart typ. Nu är det pb som gäller och lite plugg, skola imorgon 8.10 som är såå kuuuuul!

Och världens hemskaste grej hände nyss.. Ärligt talat så har jag aldrig någonsin förstått mig på dom som grinar över att en nagel gått av, kan bero på att jag aldrig upplevt det eftersom jag bitit på naglarna hela mitt liv. Tills idag då jag upplevde det för första gången då jag slutade bita på naglarna för någon månad sen. Och smärtan var ju förjävlig ärligt talat, började blöda och gråta som ett barn. Shame on me typ.. HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback