igår.. lördag

Va ju på öppethus som sagt, och jb verkade ganska bra.. förutom att det inte va någon som visade runt eller något? Sen så var vi på kunskap också och det va riktigt rörigt och lamt.. Kanske va för att vi hade en tjej som visade runt som knappt kunde prata... Efter iallfall så drog jag, Cissi och Kajsa till stan och kolla lite.

Sen så mötte jag upp Lovisa, så gick vi runt på stan i hundra år. Sen drog vi hem till henne och hämta grejer, sen hem till mig och sen hem till Lovisa igen. Sen så kom Loan, Ida och Felicia hem till Lovisa.. Va där ett tag, och sen så blev det och dra till någon i Kneippen. Vart ju inget röj precis, men sjukt trevliga killar. Men det vart ju lite fail när alla dessa sanningar kom fram.. Haha! Sen så drog jag och Lovisa hem hit och sov. Och nu så har hon precis dragit hem och jag ska duscha och käka nu, sen vetifan ;) Puss..


Love Loan.


Haha..


Love Lovisa. Love Visa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback