hos lovisa

Hejsan, sitter hemma hos Lovisa nu och kollar på Flickan som lekte med elden. Ska se någon annan film sen och så blir det att sova här. Har vart på shoppingrunda idag också med Lovisa, Mursan, Murmur. Sen blev det och dra hem till mormor och käka och så.

Igår så åkte jag och Lovisa runt hela stan typ? Naedå, först så åkte jag hem till henne, sen så åkte vi till eneby, och sedan åby hem till Loan. Där fixade vi oss och lite så. Sen så fick vi skjuts in till eneby av the crazy rallerförare haha. I eneby så mötte vi Ida, Johanna och Becca. Och sen så gick vi och mötte Felicia och sen drog vi hem till Selve där det var lite folk. Kul vare ju iallafall ;) Sen så drog jag&Lovisa hem till mig och sov.


Loan, Freddie, Tabben?, Filip, Johan, Albin Och Robin tror jag?



Johanna, Becca och Jag.


Tabben?, Johan, Viktor, Albin och Nice Ass.


Fellan babe, och några in tha backround.


Spegelface Mallan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback