fredag 20/11

Skola först idag då.. hade bara tre lektioner. Bästa Simpa och Krille kom till skolan med, dö längesen jag träffa dom :) Och så gjorde vi falafel eller vad det heter på hemkunskapen och det var fan i mig det äckligaste jag ätit. Efter skolan så träffa jag Frida. Först va vi hos henne ett tag och sen så drog vi hem till mig och sedan ut, till ica. Sen träffa vi Olwan en liten stund och sen så gick vi och mötte massa. Sen slutade det med att jag, Frida och Martin fick släpa på en liten sak... Jätte kul! Sen så drog Frida och då så kom Oskar, Matte, Phille och Jacke, och då vart det donken och statoil ;) Sen nu så är jag hemma och ska sova snart, för ska på öppethus imorgon.. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback